Ads 468x60px

Pages

2012. 03. 08.

Gesztenye Charlotte



5 tojásból csináltam sima piskótatekercset, baracklekvárral vékonyan megkentem, majd felszeleteltem szépen. A gesztenyés krémhez egy vaníliás vagy puncs pudingból és 3 dl tejből sűrű pudingot főztem. 250 g gesztenyepürét belereszeltem a kihűlt pudingba. Ezután 2 dl tejszínt kemény habbá vertem, könnyebb, ha növényi tejszínt használunk pl. Hulala, így a zselatinra se lesz szükség, mert jól összeáll nélküle is. Majd hozzákeverem a pudingos krémhez. Egy mély tálat kibéleltem folpackal, a piskótatekercs szeletkéket belerakosgattam, erre jött a krém. Végül az aljára nem maradt elég piskótatekercs, így gyorsan csináltam 1 tojásból, 1 evőkanál cukorból és 2 evőkanál lisztből egy vékony 26 cmes tortalapot. Ez került a charlotte aljára, erre raktam egy tányért, így könnyen ki tudjuk borítani a végén. Majd több órára hűtőbe tettem, hogy jól megdermedjen és összeálljon az egész.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése