Ads 468x60px

Pages

2013. 02. 06.

Csokis Pavlova Ribizlivel

  • 4 tojásfehérje
  • ízlés szerinti cukor (10-15 dkg)
  • 1 evőkanál ecet
  • 2 evőkanál kakaópor
  • 1 evőkanál étkezési keményítő
  • 5 dkg étcsokoládé felaprítva 
Tojásfehérjét kemény habbá verjük, közben a cukrot apránként adagoljuk hozzá, legvégül beledolgozzuk az ecetet, kakaóport, keményítőt és az étcsokoládét. Sütőpapírral bélelt tepsiben alacsony hőfokon kb. 1 órát sütjük, de vigyázzunk, mert könnyen odaég. Tetejére 1,5 dl tejszínből és 5 dkg olvasztott étcsokoládéból csináltam csokis habot, majd megszórtam ribizlivel és csokiforgáccsal.

9 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szép lett és ügyes vagy! Na látod én még ezt a fajta süteményt nem mertem kipróbálni.Nagyon finom lehet!

Borso írta...

Köszönöm.:) Próbáld ki bátran! Én is kipróbáltam pár receptet régebben, de nekem ez a csupa csokis ízlett a legjobban eddig.

HajniZoli írta...

Örülök, hogy bejelentkeztél a blogunkra, így megismerhettem a Tied! A lányom már 10 éve nem eszik húst, mindig keresem az új recepteket és nálad találtam finomságokat. Lassan kipróbálgatom:-)
Pavlovát is eddig csak simát sütöttem, de kipróbálós a csokis változat is:-)

Borso írta...

Én is most találtam rá a tiedre, eddig nem voltam túl aktív blogger. Mindig keresem az új recepteket, vagy próbálok kitalálni valami újat. A tortákat szeretem a legjobban. :)

gionetta írta...

Újjújjjj! Ez brutálisan jól néz ki! Nem vagyok éhes és elméletileg nem is ehetnék ilyeneket, de ... feladnám ezért a szépségért! :-))

tücsi írta...

Kedves Borso! Tetszik a blogod, bár mi nem vagyunk vegák, csak a kislány unokám hangoztatja, hogy ő az, de a csirkemellet, a téliszalámit és a házkolbászt megeszi. Szerinte erről is le fog szokni. Akkor jövök hozzád ötletekért!:)
Hogy a gyönyörű Pavlovádról is írjak, imádom, és ez a csokis változat isteni lehetett. Ezt a csupa csokit kifogom próbálni. Szép estét! Tücsi

Borso írta...

Nemsokára írok egy olyan posztot is, ami a te mostani diétádba jobban beleillik! :)

Borso írta...

Köszönöm Tücsi! Próbáld ki, érdemes. :) Én se vagyok elvakultan vegetáriánus, igazából kb. 5 éves korom óta nem szeretem a húst, nem ízlett sose, nekem egy rántott padlizsán vagy sajt mindig jobban ízlett, mint mondjuk egy rántott hús. Mostanában már én is szoktam néha-néha újra enni csirke- vagy pulykamellet sok-sok fűszerrel, régebben szalámit is ettem, néha ha megkívánom megeszem akár azt is én is. szép napot! :)

tücsi írta...

Kedves Borso! Rántott padlizsánt még nem ettem és nem csináltam, rántott sajtot igen, de ötletnek köszönöm!:-))Tücsi

Megjegyzés küldése