Ads 468x60px

Pages

2013. 10. 22.

Joghurtos amerikai palacsinta

A mostani Blogkóstolóra az általam már ismert és szeretett Troll anyu blogját sorsolta ki nekem Teller-cake. Amerikai palacsintát még sose sütöttem, de azt hiszem itt nem állok meg, készítek még mást is. Kis adagot csináltam, de tényleg nagyon finom és nekem jobban is tetszik, mint a nagy hagyományos palacsintáink. Szerintem ezt sokkal könnyebb kisütni.
  • 60 g liszt 
  • 1 kk szódabikarbóna 
  • 1 natúr joghurt 
  • 1 tojás
A joghurtot a tojással felvertem, hozzákevertem a lisztet a szódabikarbónával és kis alakú kerek palacsintákat sütöttem. Ebből az adagból most 10 mini palacsintám lett, amit mézzel, majd lekvárral és végül nutellával is kipróbáltunk.

4 megjegyzés:

trollanyu írta...

Örülök, hogy sikerült választani valamit:) Az amerikai palacsintának én is előbb nekiállok, sokkal haladósabb és sokféleképpen lehet készíteni:)

Borso írta...

Kiválasztottam több receptet is, végül ezt csináltam meg elsőként, de azóta már egy leves is elkészült tőled, azt is felteszem majd, köszönet érte! :)

teller-cake írta...

Nagyon guszták, én is kipróbálom!! A nutellással kezdeném a kóstolást....;-P

Garffyka írta...

Nagyon szeretjük az amerikai palacsintát, így joghurttal még nem készítettem. Viszem a receptet :)

Megjegyzés küldése