Ads 468x60px

Pages

2013. 01. 25.

Bounty tekercs

 

Ez a süti a SAD 12. fordulójára készült. Most először veszek részt benne. A háziasszony Éva, a téma pedig CSavard fel a...! Én egyből egy piskótatekercsre gondoltam, így már csak az volt a kérdés, hogy milyen ízű legyen. Gondolkodtam banános-csokis, ananászos-kókuszos verziókban is, végül mégis ezt a változatot készítettem, a tavalyi Bounty tortám alapján, csak most tekercs formában. Az eredeti ötlet pedig a Bounty csokira vezethető vissza.
Csokis Rolád:
  • 4 tojás
  • 5 evőkanál liszt
  • 2 evőkanál kakaópor
  • 4 evőkanál cukor
  • 1 evőkanál víz
  • 1 evőkanál olaj

Tojásfehérjéket felverjük, 2 evőkanál cukrot adunk hozzá és tovább verjük, majd a sárgáját is a maradék cukorral fehéredésig. Végül a fehérjét, lisztet, kakaóport óvatosan hozzádolgozzuk a sárgájához, 1 evőkanál vízzel és olajjal. Egy nagy sütőpapírral bélelt tepsiben szépen elegyengetjük és 15-20 perc alatt megsütjük. Ha kész, szépen feltekerjük és hagyjuk kihűlni. Majd megkenjük belül a kókuszos krémmel, kívül pedig a csokis-kókuszossal, tetejét megszórtam csokireszelékkel és marcipánvirágokkal díszítettem.
Bounty tekercs
Kókuszos krém:
  • 2 dl tejszín
  • 70 g fehér csokoládé
  • 50 g kókuszreszelék
Csokis-kókuszos krém:
  • 2dl tejszín
  • 70 g tejcsokoládé
  • 50 g kókuszreszelék
+ a krémekhez adhatunk hozzá még cukrot, ha nem elég édes...

Csokikat egyenként felolvasztjuk a 2 dl tejszínben, majd hozzákeverjük a kókuszreszeléket és mindkét krémet hűtőbe tesszük pár órára. Ezután szépen habverővel kihabosítjuk a krémeket, így még jobban összeáll és jól kenhető krémeket kapunk.
Bounty tekercs

2 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon ütős lehet ez a rolád, jól kifundáltad! :)
Gyere az én fordulómra is játszani, ha van kedved! ;-)

Borso írta...

Köszönöm szépen! Igyekszem játszani még. Decemberben csináltam pont sütinyalókat, jó ötlet..... :)

Megjegyzés küldése