Ads 468x60px

Pages

2013. 03. 31.

Almás-fahéjas kuglóf


Ez a recept a Blogkóstolóra készült. PiciJuci oldalát régóta ismerem, hisz nagyon szép tortákat készít. Először tortát készültem sütni tőle, de aztán rátaláltam erre a receptre és eldőlt, hogy ezt készítem, mivel még kuglófot úgyse sütöttem sose és a héten kaptam egy szuper kuglófformát.
  • 125 g puha margarin
  • 125 g cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 3 tojás
  • 300 g liszt
  • 1/2 csomag sütőpor
  • 1 dl almalé
  • 2 alma
  • 2 kk fahéj
A kuglófformát kivajazzuk, majd zsemlemorzsával megszórjuk. A vajat a cukorral habosra keverjük, hozzáadjuk a tojássárgákat, lisztet, sütőport, almalevet, fahéjat. Kemény habbá verem a tojások fehérjét. Az almát meghámozzuk és felvagdossuk szépen. A habot óvatosan a többi alapanyaghoz adjuk, majd a kivajazott kuglófformába öntjük és kb 40 perc alatt megsütjük. Tetejét fahéjas porcukorral megszórhatjuk. Reggeli tea, kakaó mellé kitűnő.

3 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Húúúú, de csodaszép lett az első kuglófod....és, hogy engem ért a megtiszteltetés, hogy elvegyem a kuglóf szüzességedet:)
Szinte érzem az illatát, remélem ízlett.

Borso írta...

Igen, fincsi volt! Köszönet a receptért!! :)Úgy mehtetszett, hogy nemsokára sütök még kuglófot, most tölteni fogom.

Hani írta...

Nagyon mutatós lett!

Megjegyzés küldése