Ads 468x60px

Pages

2013. 04. 03.

Üdítő szelet


Majdnem utolsó pillanatban jutott eszembe, hogy a SAD. Face Controlra még nem csináltam semmit se, így ma gyorsan eldőlt, hogy az Üdítő szeletet díszítem fel.
Kakaós piskóta
  • 6 tojás
  • 4 evőkanál liszt  
  • 5 evőkanál cukor
  • 2 evőkanál kakaópor
  • 1 dl olaj
  • 1/2 csomag sütőpor
Túrós krém
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg porcukor
  • 50 dkg túró 
Pudingos krém
  • 2 csomag vaníliás pudingpor
  • 7 dl szénsavas narancsos üdítő
  • 2 evőkanál cukor

A tojások sárgáját a cukorral, olajjal, liszttel, kakaóporral és sütőporral kikeverjük majd a tojások felvert habját óvatosan beleforgatjuk. Sütőpapírral kibélelt tepsiben elegyengetjük és kb. 15 perc alatt megsütjük. A margarint a porcukorral kihabosítjuk, hozzáadjuk a túrót és mixerrel jól elkeverjük. A pudingport 2 dl üdítővel és a cukorral simára kevergetjük, fél liter üdítőt felmelegítünk, majd ebbe öntjük a pudingos részt és szépen pár perc alatt jól besűrítjük. Ha a piskóta kihűlt, megkenjük a túrós krémmel, majd a még langyos pudingos krémmel.

4 megjegyzés:

gionetta írta...

Irtó édes a süti! Nagyon kreatív vagy. Még én sem készítettem semmit, de talán majd ma sikerül! :-))

Borso írta...

hajrá!köszönöm,aranyos vagy,spontán jött az ötlet, h ezt díszítem. :)

Linyah írta...

Hihi, milyen jó fülei vannak! :) Még soha nem csináltam ilyen sütit, pedig hogy szeretem ... főleg a felső részét :D
Örülök, hogy játszottál! :)

Borso írta...

igen, elég vicces lett, répából van meg mazsolából. :)

Megjegyzés küldése