Ads 468x60px

Pages

2014. 01. 20.

Galette

Chef Viki oldalán láttam meg ezt a szuper ételt, azóta többször készült nálunk mindenki nagy örömére.
készülőben
Tészta
  • 20 dkg liszt
  • 10 dkg vaj
  • 1 kk só
  • 1 ev joghurt
  • 1 ev hideg víz

Töltelék
  • 1 tojás
  • 1 dl tejföl vagy joghurt
  • 1-2 gerezd fokhagyma
  • 2 paradicsom
  • kisebb cukkini
  • 1 paprika
  • 5 dkg feta sajt
  • só, bors 
sonkával
A hideg vajat eldolgozzuk a liszttel, a joghurttal, vízzel, és a hűtőbe rakjuk legalább 1 órára. Eközben a töltelékhez a tejfölt elkeverjük a tojással, a fokhagymával, majd ízesítjük. A tésztát kétfelé szoktam venni és úgy nyújtom ki, széleinél két-két centit szabadon hagyok, öntök a tészta közepére kis tejfölös szószt, elkenem, majd rápakolom a feltéteket, cukkinit, paradicsomot, paprikát, feta sajtot és meglocsolom a tetejét is tejfölös öntettel, majd a tészta széleit felhajtogatom. Megszoktam kenni a felhajtogatott széleket tojással vagy tejjel. Mehet is a sütőbe 20-25 percre.

4 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta! Talán már én is egyszer elkészítettem és tudom hogy nagyon finom volt! Nézzél már be hozzám légyszíves szeretnélek játékba hívni!

Süni írta...

Nagyon guszta!

Ha van kedved játszani egy kicsit, akkor nézz be hozzám:
http://sunisuti.blogspot.hu/2014/01/ismerjuk-meg-egymast.html

Garffyka írta...

Nagyon szép lett! Beleharapnék :)

Borso írta...

Köszönöm! :)

Megjegyzés küldése