Ads 468x60px

Pages

2013. 04. 15.

Zabpelyhes keksz IV.

banánnal

Jógaórára készült ez az igen egyszerű zabpelyhes keksz, se tojás, se vaj nincs benne, így azok is ehették, akik ezeket az alapanyagokat nem ehetik. Receptet itt láttam meg.
  • 10 dkg zabpehely
  • 2-3 db banán
  • 1 kávéskanál fahéj
  • 5 dkg dió 
  • 1-2 evőkanál méz
Banánokat összenyomkodjuk, diót apróra aprítjuk és a zabpehellyel, pici fahéjjal alaposan elkeverjük. Sütőpapíros tepsibe kis halmokat rakunk és 15 percet sütjük.

2 megjegyzés:

Elisabeth írta...

Igazán guszta, és finom a zabpehlyes kekszed...és méghozzá táplálos, és egészséges is. Nem is kell hozzá tojás, és még liszt sem, hát ez valami szenzációs!

Köszönöm a követést, és én is vissza követtelek. Nyugodtan hagyhadsz magyarul kommenteket, mert mások is hagynak, és én teljesen megértek mindent, és irni, beszélni is tudok!
Kellemes főzést, és sütést a vegan módra, ami itt nálunk is nagyon fel van kapva!

Borso írta...

szívesen és köszönöm én is! :)Nem vagyok vegán, inkább félig vega, ez külön a jógásoknak készült hétvégén,ezért nincs tojás és vaj benne. Az angol nem okoz gondot, de írok neked mindenképp!

Megjegyzés küldése