Ads 468x60px

Pages

2014. 04. 29.

Linzer

Gyerekkorom kedvence volt a linzer, mindig ezt készítettük nagymamával, imádtam gyerekként is kinyújtani a tésztát és lekvárral összeragasztgatni őket.
30 dkg liszt
20 dkg vaj
10 dkg cukor
1 tojássárgája
lekvár az összeragasztáshoz
A hozzávalókat alaposan összegyúrtam, majd egy jó fél órára hűtőbe tettem pihenni a tésztát. Ezt követően kinyújtottam és kiszúrogattam a formákat, 10-12 perc alatt megsütöttem őket, majd összeragasztgattam baracklekvárral. Nekem 23 pár linzerem lett ebből az adagból. Bedobozoltam őket és másnapra finom omlósak lettek. Szofikánál és a Nosaltyn is találkoztam már ezzel a recepttel, így kedvet kaptam hozzá én is.

1 megjegyzés:

gionetta írta...

Örök klasszikus, nagy kedvenc! Én szeretem a ropogós kivitelt is nagyon! :-))

Megjegyzés küldése